30 Ağustos 2015 Pazar

Kurlar İmparatorluğu - Jean Christophe Grangé | Kitap Yorumu

 
Orijinal Adı: L'Empire Des Loups
  Seri: Yok
  Yayınevi: Doğan Kitap
  Sayfa Sayısı: 405
  Baskı Yılı: 2003
  Goodreads Puanı: 3,83  (2,116)
  Benim Puanım: 4,5/5




  Fransa'dan Türkiye'ye uzanan müthiş bir roman. Karakterler, olay örgüsü ve genel hikayeyi çok sevdim. Yazarın Kaiken ve Ölü ruhlar Ormanı romanlarını okumuştum, çevre tasvirleri ve uzun betimlemeler olaylardan uzaklaştırıp romanı sıkıcı hale getiriyordu ancak Kurtlar İmparatorluğu'nda böyle uzun ve sıkıcı betimlemeler yoktu. Yazar baştan sona gizemi ve aksiyonu bol bol kullanmış. Okurken hiç sıkılmadım, aksine merak ederek çevirdim sayfaları. 

  Kurgu gerçekten güzeldi, olaylar hız kesmeden devam ederken sürekli yeni bir şeyler yaşanıyordu. Türkiye - Bozkurtlar - Fransa hikayede kendilerine güzel bir yer bulmuş. Hatta ben Bozkurtlarla ilgili daha önce bilmediğim şeyler bile öğrendim.

  Sonu fena değildi yalnız bir karaktere yazarın acımasız davrandığını düşünüyorum, sindiremedim başına gelenleri. Karakterleri sevdim, yazar başarılı karakterler oluşturmuş.

  Kapağını da beğendim içeriğe oldukça uygun, yeni kapak sanırım filmden alınmış ama güzel olmuş.

  Kısacası ben beğendim Grangé'i ya da bu türü seviyorsanız tavsiye ederim.


Puanım:

0 yorum:

Yorum Gönder