30 Ağustos 2015 Pazar

Eragon (Miras Üçlemesi #1) - Christopher Paolini | Kitap Yorumu




Orijinal Adı: Eragon

Seri: The Inheritance Cycle #1
Yayınevi: Altın Kitaplar
Sayfa Sayısı: 504
Baskı Yılı: 2004
Goodreads Puanı: 3.81  (866,841)
Benim Puanım: 4/5



    Miras üçlemesinin ilk kitabı olan Eragon beklediğimden iyi çıktı. Neden bilmiyorum okurken biraz sıkılacağımı düşünüyordum ancak sıkılmadım. Yazar beklediğimden büyük bir dünya kurgulamış, biraz daha sığ olmasını beklerken karşılaştığım ayrıntılar çok hoşuma gitti. 


  Olaylar Eragon'un ejderha yumurtasını bulmasıyla başlıyor ve hız kesmeden devam ediyor. Kitapta hem Eragon'un hemde ejdrhası Saphira'nın büyüdüğünü, olayların içine atıldığını görüyoruz. Başlangıç için iyi bir kitaptı.


  Yazar karakterleri ve olayları güzel kurgulamış ve sunmuş tek sorun aksiyonun eksikliğiydi, aksiyon biraz daha çok olsaydı daha güzel olurdu bence. Bazen tasvirler anlatımı yavaşlatsa da okurken sıkıntı yaşamadım, bir çok diyaloğu severek okudum. Serinin diğer kitapları için gelecek vaat eden bir giriş kitabı olmuş, ben beğendim. Çok ara vermeden seriye devam etmek istiyorum.

  Filmi de varmış ama izlemeyi düşünmüyorum şimdilik.
Filmdeki Eragon ve Saphira

Puanım



0 yorum:

Yorum Gönder