8 Ocak 2017 Pazar

Kış Okuma Şenliği 2017 - Kitap Listem


Herkese Merhaba :) Geçtiğimiz günlerde Kış Okuma Şenliği başladı, daha önce de bu etkinliklere katılmak istemiştim ama denk gelememişti. Bu ilk olacak, iyi geçmesini umuyorum. 
Kış Okuma Şenliğini, Nilgün Komar düzenliyor. Buradan yazıya ulaşabilirsiniz.

Ben listemin bir kısmını hazırladım ama hala bir çok kategori boş, sanırım buraları denk geldikçe doldurmak zorunda kalacağım. Zaten ben çok planlı ilerlemekte zorluk çekerim muhtemelen, ilgimi çeken bir kitap görünce dayanamıyorum çünkü. :D


1. Kategori(10 puan): İsminde kış mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların kışın geçtiği bir kitap 
Kitap Hırsızı - Marcus Zusak (Şule Uzundere'nin blogunda bu kategoriye katınca bende ondan ilham alarak buraya ekledim. :)

2. Kategori(10 puan): Mektuplardan veya anılardan oluşan bir kitap 
Milenaya Mektuplar - Franz Kafka

3. Kategori(10 puan): İsminde bir şehir adı olan bir kitap 
Paris ve Londra'da Beş Parasız - George Orwell

4. Kategori(10 puan): İsminde yada konusunda örgü ve motif olan bir kitap 
Bu kategoriye uygun kitap bulamadım açıkçası

5. Kategori(10 puan): Beyazperdeye aktarılmış bir kitap 
Baba - Mario Puzo

6. Kategori(10 puan): Bir şiir kitabı


7. Kategori(10 puan): İsminde bir hayvan ismi olan bir kitap 
Yarasa - Jo Nesbo

8. Kategori(10 puan): Hediye gelen bir kitap
Şimdilik hediye kitabım yok okumadığım

9. Kategori(10 puan): 100 Temel Eser listesinden bir kitap


10. Kategori(10 puan): Kategorilerden bağımsız canınızın istediği bir kitap
Çağların Kahramanı - Brandon Sanderson 

11. Kategori(10 puan): Klasik Eserlerden bir kitap 


12. Kategori(10 puan): Korku/Gerilim türünde bir kitap 


13. Kategori(10 puan): En Sevdiğiniz yayın evinden bir kitap


14. Kategori(10 puan/her ikisini okuyana ekstra 20 puan): Kardeş, anne-baba/oğul-kız iki yazardan birer kitap


15. Kategori(10 puan): 200 sayfadan kısa bir kitap 
Vahşetin Çağrısı - Jack London

16. Kategori(10 puan/her ikisini okuyana ekstra 20 puan): Nobel Ödülü almış bir yazardan Nobel Ödülü almadan yazdığı bir kitap ve Nobel Ödülü aldıktan sonra yazdığı bir kitap

17. Kategori(10 puan/hepsini okuyana ekstra 40 puan): Şimdiye kadar hiç kitabını okumadığınız dört yazardan birer kitap  [Yazarların ikisi Türk, ikisi yabancı, ikisi kadın, ikisi erkek olmalı]

18. Kategori(10 puan/hepsini okuyana ekstra 40 puan): Baş harfleri alfabeye göre sıralanan 4 kitap 
Anayurt - R.A Salvatore
Bulantı - Jean-Paul Sartre
(Diğer harflerdeki kitapları henüz belirleyemedim)

19. Kategori(10 puan/hepsini okuyana ekstra 40 puan): Aşağıdaki ülkelerde doğmuş yazarlardan birer kitap  [Çin, Amerika, Japonya, Almanya ]
 


Listem şimdilik bu şekilde, şenli sonuna kadar daha çok kitap ekleyebilmeyi umuyorum. Yazımı okuduğunuz için teşekkürler, bol kitaplı günler.

10 yorum:

  1. Umarım listenin çoğunu doldurur ve keyifli kitaplar okursun :*

    YanıtlaSil
  2. Ay ne güzel hem sen hem de Şule en sevdiğim kitaplardan biri olan Kitap Hırsızını listeye eklemişsiniz. Severek okursunuz umarım :'))
    Hadi ilk şenliğin hayırlı olsun o zaman^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :)
      Kitap Hırsızı'nı okuyan çoğu kişi sevmiş, merak ediyorum baya. :)

      Sil
  3. Kitap Hırsızı'nın beğenmeyeni yok. Ben de okumak için sabırsızlanıyorum.

    Milenaya Mektuplar bende de var ama bu şenlikte ona sıra gelmeyecek.

    "Baş harfleri alfabeye göre sıralanan 4 kitap " kategorisinde A'dan başlamak zorunda değilsin. elindeki kitaplara göre istediğin harften başlayabilirsin.

    Sana, bana, hepimize iyi şenlikler, keyifli okumalar :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      A'dan başlamak zorunda olmadığımı biliyorum ancak elimde okusam dediğim kitapların çoğu a ya da b ile başlayınca bende a'dan başladım. :)
      Kitap Hırsızı'nı herkes o kadar övüyor ki artık okumalıyım dedim ve sabırsızım bende bakalım. :)

      Sil
  4. Okuma Şenliğinde sizlere başarılar dilerim :))) Gelmek isterdim ama Topluluğu bozmayalım :)) Güzel etkinlik Esma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :)
      Aslında katılsan güzel olur, okumadığın kitaplarını bitirmek için büyük fırsat. :)

      Sil
    2. Esma karşında dünya en yavaşgillerden kaplumbağa var :( Orayı ben bozmayım :))))

      Sil
    3. Tamam nasıl istersen. :))
      Şu ara bende kendimi öyle hissediyorum ama yılmak yok :D

      Sil