29 Aralık 2016 Perşembe

A Young Doctor's Notebook 1. Sezon | Dizi Yorumu



  Normalde pek dizi izlemiyorum, izleyemiyorum zaten. Genç Bir Doktorun Anıları'nı çok sevmiştim, yorumda The Dark Knight adlı bir kullanıcı dizisini önerince bir göz atmıştım.

  Dizi adından anlaşılacağı gibi Genç Bir Doktorun Anıları'ndan uyarlanmış ve mizahi ögeler bol tutularak hoş bir yapım ortaya çıkmış. Bir sezon dört bölüm ve her biri yirmişer dakika. Dizi aslında oldukça keyifli, mizahı bol, oyuncular da iyi iş çıkarmış olunca yirmi dakika çok hızlı geçiyor ve sıkılmadan bölüm bitiyor.


 Dizi uyarlanırken kitaptaki hikayeler biraz değişime uğramış, özellikle de Morfin adlı hikaye. Bu değişim genel olarak iyi olsa da ben çok sevmedim, ben tam metne bağlı kalınmasını seven biriyim. Dizi kısa olmasına rağmen ben yaklaşık bir ayda dört bölümü izleyebildim bu yüzden diğer sezonu izlemeyi düşünmüyorum, dizi takip etme konusunda ne kadar yeteneksiz olduğumu bir kez daha anlamış oldum.

Daniel Radcliffe ve John Hamm oldukça uyumlu bir ikili olmuşlar


  Velhasılıkelam dizi güzel, oyuncular iyi iş çıkarmış ve diğer bir çok diziden farklı olması bence artı bir yön. Zamanınız varsa ve farklı bir şeyler izlemek istiyorsanız bu diziye göz atabilirsiniz, yine de büyük beklentiniz olmazsa daha çok sevebilirsiniz. :)


4 yorum:

  1. Bende ilk bölümünü büyük bir keyif alarak izlemiştim sonra istediğim gibi gitmedi birinci sezonu bile bitirmedim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk bölümden sonra gerçekten tadı kaçmaya başladı, bende bir ayda yarım yarım izleyerek anca bitirdim. :D

      Sil
  2. Dizi uzun zamandır izlenecekler listemde, önce kitabı okuyup izlesem daha iyi olacak sanırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslını bilip izlemek daha iyi olur tabii ki, kitap hem güzel hem kısa bakmalısın bence. :)

      Sil