1 Nisan 2016 Cuma

Mart Ayı Okuduklarım

 
Herkese merhaba! :)
 Mart ayını geride bıraktık ve ben bu yazıda Mart'ta okuduklarım hakkında kısaca bahsedeceğim. Mart ayında ne yazık ki istediğim kadar kitap okuyamadım, okuma hızım düştü, zamanım azdı derken bu ay sadece 7 kitap okuyabildim. Az olsalar da güzel kitaplar okudum.


Kırmızı Üniformalılar, Mart'ta okuduğum ilk kitaptı. Uzayda geçen, mizahi yönü kuvvetli güzel bir bilim kurguydu. Yazar mizahi ögeleri ve argoyu bol tutmuştu, konu da ilgi çekiciydi, okuması kolay ve güzel bir kitaptı. Son 100 sayfaya kadar beni çok eğlendiren ve temposu yüksek bir kitaptı, beğenmiştim.
Puanım:4/5


Martin Eden, uzun zamandır okuduğum en iyi kitaplardan biriydi. İlk sayfalardan son sayfalara kadar beni etkileyen mükemmel bir klasikti. Jack London'ın hayatından izler taşıyan ve bir denizcinin burjuva hayatını tanıyıp, gerçeklerini görmesini konu alan kitapla hayatıma Martin Eden gibi ölümsüz bir karakter katıldı. Kesinlikle tavsiye edeceğim güzel bir kitap.
Puanım:5/5


Fareler ve İnsanlar, kısacık ama insanın yüreğine işleyen bir kitap. Kitabın sonunu şaşırtıcı bulmadım, kitaba çok uygundu. Size farklı bakış açısı sunabilecek, okuduğunuza pişman olmayacağınız kısa ama güzel bir kitap.
Puanım:4/5


Ölülerin Fısıltısı, David Hunter sevdiğim bir polisiye seri ve her kitabını okumaktan ayrı zevk duyuyorum. Yazarın tarzı ve serinin antropolojiyle yakından ilgisi beni seriye daha da yaklaştırıyor. Serinin diğer kitapları gibi bunu da çok sevdim, olaylar, katil ve gizem güzel harmanlanmıştı. Polisiye sevenler için çok uygun bir seri.
Puanım:4/5


Hırsız, Mart'ta okuduğum tek fantastik kitaptı, fena olmasa da etkileyici bulamadım. Fantastiksever biri olarak okuduğum bir çok kitabın çok gerisindeydi. Konusu güzel olsa da yazarın sunumu biraz zayıftı. Kitapta en sevdiğim noktalar biri kitabın dünyasına ait mitolojiydi. Giriş kitabı olarak bilee zayıf bir kitaptı, seriye devam edeceğimi sanmıyorum.
Puanım:3/5


Yıldız Gezgini, Martin Eden'den çok etkilenince Jack London okumam gerektiğine daha çok emin oldum ve bu kitaba başladım. Kitap Darrell Standing'in hapishane yaşamını ve onun bilinçaltına yaptığı yolculuklarla tanık olduğu başka yaşamları konu alıyor. Kitaptaki başka yaşamlardan oluşan hikayeleri pek sevmesem de genel olarak çok güzel yazılmış bir kitaptı ve yazılış amacına uygun olarak ceza-hukuk sistemini çok güzel eleştiren bir kitaptı.
Puanım:4/5


Kadın Psikolojisi, Nevzat Tarhan'ı ve psikolojiyi çok seven biri olarak bu kitabı okumakta biraz geç kaldım ama beklediğime değdi. Kadını ve psikolojisini her yönden çok güzel bir şekilde ele alan kitapta, aradığınız her şeyi bulabilirsiniz. Okurken çok etkilendim ve çok beğendim, herkesin okuması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum.
Puanım:5/5

Mart ayı güzel bir ay olsa da ne yazık ki istediğim kadar kitap okuyamadım. Nisan'da umarım bunu telafi edebilirim. Mart'ta toplam 7 kitap ve 2197 sayfa okumuşum. Ocak ve Şubat ayının çok gerisindeyim ve bu durumu düzeltmek istiyorum, Nisan'da bol bol kitap okumak dileğiyle. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim, bol kitaplı güzel günler. :) İyi Okumalar :)

0 yorum:

Yorum Gönder