28 Mayıs 2016 Cumartesi

Hırsızlar Cumhuriyeti - Scott Lynch | Kitap Tanıtımı

  Herkese Merhaba! Bugün mükemmel bir haberle karşınızdayım, en azından benim gibi Centilmen Piç serisi sevenler ve Locke'u özleyenler için. Şahsen ben özledim çok, bu seri bir başkaydı, karakterleriyle dünyasıyla, çok sevdiğim serilerden biriydi ve geçen üçüncü kitabının çıktığını öğrenince çok mutlu oldum. 3 Haziran'da satışa sunulacakmış, bunu da belirteyim.

scott lynch  

Orijinal Adı: The Republic of Thieves
Seri: Gentleman Bastard #3
Yayınevi: İthaki Yayınları
Sayfa Sayısı: 688
Baskı Yılı: 2016

Arka Kapak Yazısı

"Zaten devlet dediğin, izinle yapılan soygundan başka nedir ki?"
Hırsızların en yeteneklisi, dolandırıcıların en eli çabuğu Locke ve yol arkadaşı Jean, hayatlarının en büyük soygununu yapacakları liman şehri Tal Verrar'dan canlarını zor kurtarmıştır. Artık akıllarında tek bir şeyle yola çıkarlar: Locke'un vücudunda gezinen ölümcül zehre çare bulmak. Umutlarının tükenmeye başladığı sırada pek de haz etmedikleri Bağlıbüyücülerden bir teklif gelir.
Büyücüler şehri Karthain'de yapılacak seçimlere hile karıştırmaları istenen Centilmen Piçler'in karşısında ise aynı amacı güden, Lamora'yla düzenbazlık ve üçkâğıtçılıkta baş edebilecek yegâne kişi vardır; Locke'un yıllar önce ilk görüşte kalbini kaptırdığı, aklından bir an olsun çıkaramadığı Sabetha…
İki sahtekâr sayesinde hiç olmadığı kadar dürüstlükten uzaklaşacak olan seçimler… Bağlıbüyücülerin yaptığı planlar içindeki planlar… Sabetha'ya karşı koyamayacak kadar ona tutkun bir Locke… Scott Lynch, Hırsızlar Cumhuriyeti'yle okurlarını büyülemeye devam ediyor.


  Arka kapak yazısı bu şekilde ve ben olacakları şimdiden çok merak ediyorum. Özellikle de gizemli kızıl Sabetha'yı. İlk iki kitapta ismini çokça duymuş ancak görmemiştik şimdiyse Locke'u kendine bu derece bağlayan kızı görebileceğiz. 

  Kitabın kapağını beğendim güzel olmuş ancak önceki iki kitabın kapağıyla pek uyumlu olmayacak gibi sanki. 

  Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler sonu belirsiz bazı olaylarla bitmişti ve onlar şimdi nasıl gelişecek merak ediyorum ve Hırsızlar Cumhuriyeti'ni dört gözle bekliyorum. Seriyi hala okumadıysanız mutlaka okumanızı tavsiye ederim. Locke Lamora'nın Yalanları yorumuma buradan, Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler yorumuma buradan ulaşabilirsiniz. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim, iyi okumalar. :)

2 yorum:

  1. uzun zamandır beklediğim kitap...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok merak ediyordum ve nihayet sipariş ettim dün, heyecanla bekliyorum. ^.^

      Sil