23 Kasım 2016 Çarşamba

Metallica'nın Yeni Albümü: Hardwired... to Self-Destruct


Albüm kapağını çok sevdim ben
  Herkese merhaba! Metal severler buraya. 🎸🎸
  Metallica yıllar sonra bir albüm çıkardı ve bu benim için acayip güzel bir haber. Albümün ilk şarkısı Hardwired 18 Ağustos'ta yayınlandı. Sonra diğer şarkılar yavaştan geldi ve 12 Kasım'da tüm şarkıları internette yayındaydı. Albümün yayınlanma tarihi 18 Kasım olsa da bu tarihten önce tüm şarkılara ulaşabildik.

  Bende hemen tüm şarkıları Spotify'dan bir kez daha bir kez daha dinledim ve albümü çok beğendim. Albümle ilgili neredeyse hiç yorum okumadım, genel görüşü bilmesem  de ben bu albümü çok beğendim. Henüz favorilerim kesinleşmemiş olsa da bazı şarkılara bayıldım.

  Albümde toplam 12 şarkı var; 
  1. Hardwired
  2. Atlas, Rise!
  3. Now That We're Dead
  4. Moth Into Flame
  5. Dream No More
  6. Halo on Fire
  7. Confusion
  8. ManUNkind
  9. Here Comes Revenge
  10. Am I Savage?
  11. Murder One
  12. Spit Out the Bone
   Ben çoğunu beğendim favorilerim zamanla belli olur muhtemelen ama şimdilik bir kaçını çok beğendim ve bolca dinliyorum. Onları da video olarak aşağıda bulabilirsiniz.

Hardwired

  Moth Into Flame
Now That We're Dead

Am I Savage
Atlas, Rise!

5 şarkı paylaştım ama hepsini çok sevdim gerçekten, diğerlerini de seviyorum da bunları ayrı bir sevdim. Sizde metal müzik seviyorsanız eğer bu albüme mutlaka göz atmalısınız! :)

4 yorum:

  1. Ben de bu aralar ofiste bu albümü dinliyorum sürekli. Herkesin dört gözle beklediği bir albümdü.
    İyi geldiler hoş geldiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok iyi gelen bir albüm oldu, ilaç gibi geldi dediler ya tam ondan. *.*

      Sil
  2. Spotify'de çıktığı gün dinleyenlerdenim. Çok sık metal dinlemem ama bu albüm olmuş :)

    YanıtlaSil