26 Kasım 2016 Cumartesi

Yorum Atölyesi'nde Yenilik: Öneri Atölyesi



 Herkese merhaba! :) Sümeyye ve ben bugün yine bir yenilikle karşınızdayız. Bir Yorum Atölyesi'ni çok seviyoruz ve geliştirmek istiyoruz, bunun için çabalıyoruz, Mercek Altında'dan sonra bir öneri köşesinin de iyi olacağını düşündük.

  Öneri Atölyesi'nde kitaplar önermeyi düşündük ve kitapların dışında dizi, film ve müzik önermeye de karar verdik, Yorum Atölyesi'ne iyi bir renk katacağını düşünüyoruz. Her hafta bir öneri ile karşınıza çıkmayı düşünüyoruz. Umarım bu yeni köşemizi sizde seversiniz ve herhangi birine az da olsa bir faydamız, katkımız olur.

  Öneri Atölyesi'nde görüşmek üzere. :)

8 yorum:

  1. Yenilikler bitmiyor :))
    Güzel önerilerde bulunacağınıza eminim. Yeni yazı diziniz hayırlı olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz. Dediğin gibi güzel olur umarım. :))

      Sil
  2. Bu alanda da güzel işler çıkaracaksınız eminim ki. Başarılar 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz, bizde öyle istiyoruz. Sevgiler. :))

      Sil
  3. Ah su yenillikler ben bugünlerde bazı şeyleri değiştirmeyi düşünüyorum. Guzel olur yenilik iyidir candır :)
    Başarılar size bana da kolay gelsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Kesinlikle yenilik candır. :)) Senin yeniliklerini de bekliyorum, eminim güzel şeyler olur. ^.^

      Sil
  4. Önerilere her zaman açığım. Merakla bekliyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde her hafta bir öneri ile karşınızda olacağız İnşallah. :))

      Sil