25 Mart 2017 Cumartesi

Farklı Diyarlar Blogu İle Hoş Bir Röportaj

     Sevgili Annesi'nin Prenses'i'nin düzenlemiş olduğu harika bir bloglar arası röportaj etkinliği vardı ve bende katılmadan edemedim. Bana daha önce karşılaşmadığım ama sonradan blogunu incelediğimde gerçekten çok şey kaybettiğimi düşündüğüm harika bir blog çıkıverdi. Bende ona 3 soru sordum ve onu tanımak açısından çok güzel oldu bu etkinlik. :) Pekala öğrenelim bakalım kimmiş bu Farklı Diyarlar. :)


1)Blog yazma serüvenin ne zaman ve hangi düşünceyle başladı?

    =>2 sene önce 10. Sınıfta yazmaya başladım. Bu düşüncem daha önce de vardı o zaman cesaret ettim. Liseye geçtiğimde çok yalnız kaldım en yakın arkadaşımla ayrıldık. Bir daha konuşmadık fazla. Sevdiğim diğer arkadaşlarımla da ister istemez ayrı düştüm çünkü herkes çok değişmişti. Sınıfımdaki insanlar da hiç bana göre değildi hepten yalnızlaştım. Çok zor zamanlarımdı onlar. Böylece kendimi kitaplara verdim. Hep kitap okumayı severdim ama bu sefer sürekli okudum. Ne bulduysam. Kitaplar hakkındaki düşüncelerimi beğendiklerimi ve ondan çıkardığım dersi birilerine anlatmak istiyordum. Ama çevremdekiler bir yerden sonra dinlemiyor umursamıyorlardı. Ben de blog açtım. İyi ki de açmışım. Bana çok şey kattı. Evet oldukça zahmetli. Ama kitap dostlarıyla bir arada olmak bana yetiyordu. Hele bir de yorum gelirse çok mutlu oluyordum ki hala öyle. 2 senedir 8 takipçim vardı ama bu sene okul başlayınca artmaya başladı ve şu an 30 kişi. Bu benim için büyük bir şey. Evet çok yavaş oluyor bazı şeyler ama iyi ki de blog sahibiyim. En azından burada içimi dökebiliyorum. İsteyen okur isteyen okumaz ama ben rahatlıyorum. Bir de daha sonra o kitapla ilgili düşüncelerimi okumak da iyi geliyor. Düşüncelerimin değiştiğini gelişim gösterdiğini görmek, kitapların bana bir çok şey katması harika bir şey.

2)Blogundaki paylaşımlarından ve biyografinden kitaplarla ilgili olduğunu anlıyorum. Peki söyle bakalım sevgili kitap kurdu, kitap okumanın sana neler hissettirdiğini ve kitap aşkını bir paragrafta anlat desem neler söylersin? Konuştur bakalım edebiyatını :)

   =>Kitaplar benim hayatımda olmazsa olmaz. Üstte de yazdığım gibi en zor zamanlarımda kitaplar bana arkadaşlık etti. Kitap okurken kendimi rahatlatabiliyorum. Bir an olsun kafamdaki düşünceler susuyor ve sadece kitaptaki o hayatı yaşıyorum, düşünüyorum. Kitabın içinde yaşamak bence en güzel şey. Çünkü dünya çok bunaltıcı. İnsanlar çok zalim, çok bencil. Kitap okuduğum süre boyunca günlük hayat telaşı gidiyor aklımdan. Korkularım gidiyor. Mutsuzluğum gidiyor. Mutlu oluyorum. Sanki hiç savaşlar yokmuş gibi. Sanki hiç insanlar başkalarını ezmiyormuş gibi, sanki hiç açlık fakirlik yokmuş gibi. İşte böyle şeyler varken dünyada insan başka nasıl huzurlu hissedecek? Kitaplar benim huzur sebebim :)

3)Birazda kişisel, seni tanımak açısından. Kendini, karakterini 10 kısa kelime ile anlatman gerekse, hangi kelimeleri seçersin ve bu 10 kelime içinde olsun olmasın kendinde en sevdiğin ve en sevmediğin birer özellik nedir?

   =>Üşengeç ( babamın tabiriyle Hımbıl) , alıngan, duygusal, biraz obur ;) , konuşkan (geveze), kitapkurdu, doğasever, neşeli (yengemin tabiriyle neşecik ;) ) , derttaş, düşünceli ( yani sürekli düşünüyorum bir an bile aklım boş kalmıyor ve bu yüzden bir şey yapmasamda yorgun oluyorum.)
Evet bu kadar. 
   Kendimde en sevmediğim özelliğim üşengeç olmam ve alıngan olmam. En sevdiğim özelliğim duygusallığım. Aslında bu özellik çoğu zaman başıma is açıyor en ufak şeyde ağlayabiliyorum ama seviyorum bu özelliğimi. Çünkü duygularımı cidden yoğun yaşıyorum. Gülmeyi de çok severim ağlamayı da. Bu da insan olduğumu hissettiriyor. Ama sevmediğim bir özelliğim de var eğer ki bir şeyler üst üste geldiyse ki çoğu zaman öyle oluyor o zaman çok mutsuz dolaşıyorum canım bir şey yapmak istemiyor. Yani çok çabuk gülebildiğim gibi çok çabuk da dramatiğe bağlıyorum ; ))

   Baya uzun oldu hepsi :) Son olarak Sümeyye Kip 'e bu güzel soruları için teşekkür ederim. Tabi bu etkinliği başlatan Annesinin Prensesi'ne de çok teşekkürler...

   Öncelikle böyle bir etkinlik başlatarak blogların birbirini daha iyi tanımasını ve kaynaşmasını sağladığı, benim Farklı Diyarlar blogunun sahibi tatlı bir arkadaş edinmeme sebep olduğu için Annesi'nin Prenses'ine ve sorularıma en içten şekilde cevap verip blog sayfamı taçlandırdığı için Farklı Diyarlar'a çok teşekkür ederim. Herkesin katılmasını tavsiye ettiğim bir etkinlik. Farklı Diyarlar'ın benimle olan etkinliğini görmek için tık tık. :) 


29 yorum:

  1. Asıl ben teşekkür ederim ve o sizin tatlılığınız :) Ayrıca sizin cevaplarınız çok daha güzel. İlk defa böyle bir etkinliğe katıldım ve çok mutluyum. İyi ki sizinle tanıştım :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende iyiki seninle tanıştım çok samimi,içtensin buna vesile olan Özlem ablaya da teşekkürler. Bir sonraki etkinlikte görüşmek dileğiyle. Sevgiyle kal:)

      Sil
    2. Merakla bekliyorum bir daha böyle bir şeyi cidden eğlendim buna çok ihtiyacım varmış onu fark ettim :))

      Sil
    3. Bende bekliyorum evet kaynatmak açısından çok iyi oluyor bloggerlar açısından güzel şeyler bunlar :)

      Sil
  2. Ne kadar samimi, içten bir röportaj olmuş bu böyle. :) Farklı Diyarlar arkadaşı bilmiyordum, sayende tanımış oldum. En kısa zamanda ziyaret de edeceğim, hımbıllık ve üşengeçlik mi? AH benim oğluşum (yeğen oğluş karnımdan çıkmadı yani:)))varken, kimse kendine üşengeç demesin:))))

    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hamile kedinden bahsediyorsun sanırım. Umarım sağ salim doğar minnoş. Çok tatlı bir blogger mutlaka tanımanı isterim :)

      Sil
    2. Yok, yok:))kedim hamile değil:)))cümlemi güzel kuramamışım, o yüzden yanlış anlaman doğal.:) benim yeğenim var, kızkardeşimin oğlu yani. Ben kendisine oğlum diyorum, yeğen oğluşum o benim. Yani bir tek karnımdan çıkmadı ama evladım gibi, kendim doğurmuş gibi severim. Eşek sıpası çok tembel ve üşengeçtir. Bakkala ekmek al kuzum derim bin dereden su getirir:))

      :))

      Sil
    3. Ayyy ne tatlı bir duygu allah analı babalı büyütsün hayırlı evlat etsin inşallah :)

      Sil
  3. Güzel bir etkinlik olmuş.Sıcak,samimi bir havada.Sorularınız ve cevaplarınız güzeldi.Emeklerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bende değerli yorumunuz için. Öyle hissettirebildikse ne mutlu bize :)

      Sil
  4. Bu etkinlikten haberim yoktu. Güzel ve faydalı bir etkinlik olmuş. Bu yazı sayesinde yeni bir blog tanıdım. Şimdi gideyim de sizin röportajınızı okuyayım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim değerli yorumunuz için Şule abla. Ebet güzel bir blog bence okunmayı hakeden son derece özel bir blog. Sevgiyle kalın :)

      Sil
  5. Takibe aldım :) Bu röportaj fikri şahane gerçekten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Sizinde katılmanızı şiddetle öneririm o halde. Adresi biliyorsunuz :)

      Sil
  6. Ne tatlı bir bloggermış o. Uğrayım kendisine. Röportajınız harika olmuş. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Belle :) uğra uğra uğramaya değer tatlı bir blogger :)

      Sil
  7. Canım...Ben yine gec gördum bi türlü yakalayamiyorum röportajlari :) siz ne kadar güzel denk gelmissiniz böyleeee.iki kitap kurdu.Fikirleriniz zevkleriniz ortak.cok begendim.bu durumu bennn 😘 ellerinize saglik katildiginiz icin cok tesekkur ederim 💙🌼

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç olsun güç olmasın Özlem ablacım. Sayende katılabilmek ve tanışabildik birbirimizle. Bana böylr bir blog tanıma fırsatı sunduğun ve bir blogger arkadaşı hediye ettiğin için minnetyarım sana. Etkinliğe katılma imkanı verdiğin için çok teşekkür ederim :) :)

      Sil
    2. O nasıl söz canm benm kapım her zaman açık sana 💙😘

      Sil
    3. Teşekkür ederim sevgiyle kal özlem ablam :)

      Sil
  8. Güzel etkinlik. Bu kadar genç arkadaşlarımın blog yazmadı beni çok mutlu ediyor... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni de.mutlu ediyor gerçekten sevgiyle kalın :)

      Sil
  9. Böyle birşeye vesile olabildimse ne mutlu bana teşekkürler İlkaaay :)

    YanıtlaSil
  10. ayy ne güzel cevaplar vermiş ama de miii. yeni arkadaşımızı biliyom ben deee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebet çok samimi ve güzel cevaplar Deep çok y tatlı bir blogger :) :)

      Sil
  11. Güzel bir söylesi oldu. Ben sanirim takip etmiyorum hemen ziyaretine gideyim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hoş bir söyleşi yaptık karşılıklı onu tanımak iyi oldu. Teşekkürler yorumun için :)

      Sil
  12. Ne kadar orijinal ve güzel bir etkinlikmiş ya. Daha çok kişiyi tanıma adına bayağı faydalı bir etkinlik. Eğer etkinlik hala devam ediyorsa ben de bir katılayım :D

    Az ama öz sorularla Farklı Diyarları tanımak keyifliydi. Şimdi de onun bloga uğrayıp senin röportajı okuma vakti :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı Diyarları tanımana vesile olabildiysem ne mutlu bana :) 😍 katılabilirsin hoş bir etkinliktir. Yorumun içim teşekkürler :)

      Sil