4 Mart 2017 Cumartesi

Blog Önerisi #1 - Mutlaka Takip Edilmesi Gereken 10 Blog | Öneri Atölyesi

 

    Herkese iyi hafta sonları! Bugün günlerden cumartesi ve bizim öneri günümüz. Öneri yazıları yazmaya da ayrı bayılıyorum yahu. Hele ki bu hafta Esma ile öyle güzel bir konu seçtik ki bayılmamak elde değil: Bloglar. Diğer bloglarda da özellikle Deep Tone'un blogunda rastladığınız "Bloglardan Seçmeler" temalı bir yazıyı bizde yazalım dedik. Bu hafta önerilerimizde takip edilesi, çok güzel blog ve bloggerlardan bahsedeceğiz. Şimdilik 10 adet blogu ele aldık. Zamanla diğer haftalarda teker teker diğer bloglardan da bahsedeceğiz. Ancak bu hafta yazımızda yer veremediğimiz bloggerlar lütfen alınmasın, hepsini seviyor ve emeklerine saygı duyuyoruz. Ama 10 tane diyince aklımıza gelen en çok takip ettiğimiz 10 taneyi seçerken bayağı zorlansak da şimdilik bu 10 blog ile başlayalım dedik. Bu bloglar hangileri imiş gelin hep birlikte görelim o halde:

Sule Uzundere Blog
1)Hayata Dair Herşey - Şule Uzundere
  Sevgili Şule ablamızın blogunu duymayan görmeyen kalmamıştır herhalde. Kendisi son derece aktif bir blogger. Blogunda hayata dair her şeyi bulabilirsiniz. Ağırlıklı olarak kitap yorumları paylaşsa da blogunda bundan çok daha fazlası var. Üstelik her ay yaptığı çekilişler ile takipçilerine 5'er kitap gönderiyor. Böyle de gönlü geniş, cömert bir insan. Sizde bu kültürlü, kitap sever ve cömert blogger ablamızın blogu ile tanışmadıysanız tek yapmanız gereken tıklamak. :)

öneri makinesi ile ilgili görsel sonucu
2)Öneri Makinesi
  Bu blog ile ilgili denilecek o kadar çok şey var ki nereden başlayacağını bilemiyor insan. Bloguna tıkladığınız anda kendinizi onun rengarenk, cıvıl cıvıl dünyasında buluveriyorsunuz. Blogunu belli bir konu ile de sınırlandırmamış üstelik. Sinema ve filmlerden kitaplara, eleştiri yazılarından challangelara, kişisel yazılardan hikayelere, konser ve vizyonda neler var haberlerine dek her şeye blogunda genişçe yer veriyor. Birde kaliteli müzikler ve harika gifleri ile o yazıları taçlandırması yok mu? Daha fazla anlatmayacağım buraya tıklayın da neyden bahsettiğimi kendiniz görün isterseniz. ;)

Devrik Cümleler
3)Devrik Cümleler
   Severek takip ettiğim, yazılarını severek okuduğum, kitaplar ve filmler hakkındaki görüşlerini oldukça önemsediğim, bir etkinlik /mim vs olsa aklıma ilk gelen bloglardan birisi de Devrik Cümleler. Nedenini blogunu takip edenler bilirler. Kitaplar konusunda çok güzel tespitleri var, filmler konusunda tam bir seçici geçirgen ve kaliteli ile kalitesiz eseri çok güzel ayırt edip yorumlayabiliyor. Takipçilerine de oldukça önem veren, yorumlarıyla da sıcacık bir blogger kendileri. Mutlaka takip edilmesi gereken bir bloga sahip. Kaçırmayın derim. İşte bu da blogu; https://devrik-cumleler.blogspot.com.tr/

Fotoğrafım
4)Sadece N.G
  Aslında onun "Gazeteci N.G" blogundan bahedecektim çünkü onu ilk o blogla tanıdık ama o sayfayı kapatıp yeni bir blog açtığı için bu bloguna ithafen yazmayı daha uygun buldum. Ama o bloguna da mutlaka uğrayın derim çünkü mutlaka okunması gereken harika yazıları var. Bu bloggerımızı takip etmeye karar vermek için rastgele bir yazısını okumanız yeterli. Orada olaylara, güncel konulara, dünya gerçeklerine bakışını, bunları güçlü edebi kalemiyle gündelik dilin samimiyetini harmanlayarak okuyucuya aktarışını görüp de blogunu beğenmeyecek kişi tanımıyorum. Zaten özgün bir blogger ve kendine özgü bir dili, kendine özgü bir dünyası var. Bazen karamsar, bazen kasvetli ama bir o kadar da gerçekçi, bazen eğlenceli bazen ise düşündürücü yazıları ile insanın iç dünyasını sorgulatan cinsten bir blogger. Hatta bence yazar filan olsa kitapları deli gibi okunurdu. Üstelik her yazısının sonuna serpiştirdiği mükemmel şarkıları var ki, bir parça da o şarkılar eşliğinde okuduğum için bu kadar takip ediyorum diye bir itirafta bulunsam ayıp olmaz umuyorum. :) Lafı fazla uzatmadan sizi şuraya alalım. :)

hikaye kalpli kadın ile ilgili görsel sonucu
5)Hikaye Kalpli Kadın
   Ölmeden önce mutlaka en az bir kez de olsa okunması gereken bloglardandır kendileri. Şahsen ben geçen sene tanıştım. Bu kadar geç tanıştığım için bir hayli üzülüyorum vaktim de olmuyor ki taa en eski yazılarına kadar okuyabileyim. Kitaplarımı zor yetiştiriyorum. :( İsminden de anlaşılacağı gibi bu güleryüzlü bloggerımızın çok güzel bir kalbi var ve bu kalbinden çıkan düşünceler kalemine öylesine güzel dökülüyor ki hikayelerini okumaya doyamıyorsunuz. Bizzat kendi ilham perileriyle yazdığı güzel hikayeleri, şiirleri var. Hikayelerini bölüm bölüm yayınlıyor ve öyle heyecanlı oluyorlar ki sonraki bölümü bir an önce yayınlasa da okusak diye sabırsızlanıyor, hikayelerin devamını merakla bekliyorsunuz. Sadece bu mu? Elbette ki değil. Aynı zamanda dizi yorumları, film yorumları, kitap eleştirileri, blog önerileri, denemeler ne ararsan var bu blogda. Çok işlevsel ve özgün bir blog kısacası. Buraya tıklayarak Hikaye Kalpli Kadın'ı tanıyıp, hikayeleriyle kendinize yeni bir kapı açabilirsiniz. :)


6)Daha Mutlu Yaşam 
   Bu blogger ablamız da severek takip ettiğim ve yazılarını, kalemini çok beğendiğim bir blogger. En güzel tarafı bir ablamız olarak yazılarında bize yol göstermesi, deneyimleriyle bizlere örnek olması, yazılarındaki kültürel güzellikler ile her yazısını okuduğunuzda eskisine nazaran daha bilgili ve bir şeyler öğrenmiş biri olarak blogdan ayrılmanız. Ağırlıklı olarak bilimsel ve kültürel, bilgilendirici yazılar paylaşıyor bloggerımız. Gerçek hayatla iç içe, bilimsel gerçeklerle örülü, her okuduğunuzda size bir şeyler katacak yazılar arıyorsanız bu blogu ziyaret etmeden geçmeyin derim. Blogda insan psikolojisinden, günümüz toplumunda bozulmalara, hastalıklardan, insanın iç dünyası ile ilgili gerçekliklere dair her alandan güncel bilgiler veren yazılar mevcut. Üstelik bunları yaparken bloggerımız zaman zaman kendi hayatıyla ilgili tecrübelerden  bahseden yazılar veyahut insanı düşündüren felsefik düşünce yazıları da paylaşarak bloguna ayrı bir renk katıyor. Blog yazılarında kullandığı resimler ve karikatürlerde ayrı bir renk, bir büyü katıyor bloguna. Bir yandan kültürlenip, öğrenirken diğer taraftan eğlenmek istiyorsanız ne duruyorsunuz? Tık Tık :)
mürekkep izleri.
7)Mürekkep İzleri - River
    Çok tatlı, hayat enerjisi dolu bir bloggerdır kendileri. Tam bir anime hayranıdır. Eğer bir anime izlemek ister de kararsız kalırsanız şüphesiz tek adres bu blogdur. Demedi demeyin! Yazılarında, challangelarında anime aşkını, onları yorumlayış biçiminden anlarsınız zaten. Üstelik mangalar ve çizgi romanlar içinde vazgeçilmez bir adres olduğunu söyleyebilirim. Şahsen o tür bir eser okumak veya izlemek istediğimde onun blogundan kopya çektiğim doğrudur. Asla da yanıltmaz, hayal kırıklığına uğratmaz önerdikleri. Kaliteli diziler izler, film önerileri isterseniz yine güzel bir adrestir. Üstelik çekinmeden istediğiniz konuda danışabileceğiniz, yorumlarda bile insana değer verdiğini gösteren, eğlenceli, kafa dengi bir arkadaştır da. Öyle de bir blogger. Şımartılmayı hak ediyor bu anime canavarı. :) Neyse kendisiyle tam şuradan tanışabilirsiniz sevgili arkadaşlarım. :)


8)Belle'nin Kütüphanesi
   Öhöm öhöm! Bakın burada kimler varmış? Rengarenk dünyası ve kendinizi bambaşka bir yerde hissedeceğiniz pırıl pırıl bloguyla sevgili Belle'mizi unutmak olur mu? O adeta bir sanal kütüphane, adeta bir kitap kurdu. Onu görünce ben kendime kitap kurdu demeye utanıyorum. Çerez gibi yutuyor kitapları kendileri maşallah. :D Bir yazar tanımak isterseniz, yahut bir yayınevi, yahut bir kitap hakkında bir fikir edinmek isterseniz gözünüz kapalı güvenebileceğiniz bir blogdur. Benim okumadığım bir kitap olup da yorumları merak edersem, ilk onun arama çubuğunda aratırım mesela. İsabetli görüşleri vardır kitaplar hakkında. Üstelik yeni çıkacak kitaplardan, çevirisi tamamlanmış kitaplardan bu blog sayesinde haberim oluyor. Romantik kitaplar konusunda zaten ilk adres olarak belirtmeme bile gerek yok. Üstelik iyi de bir blog arkadaşıdır. Yorumlarda sıcaklığını, samimiyetini hissetmemek mümkün değildir. Sevilesi bir blog ve sevilesi bir blogger. İsterseniz buyrun kendiniz bakın. =>http://belleninkutuphanesi.blogspot.com.tr/


9)Kağıttan Dünyam - İlkay Özgür
   İsmi gibi peri masalları tadında bir blogu var. Rengarenk, cıvıl cıvıl, eğlenceli, yönlendirici. Kağıttan dünyasında öyle güzel kitap koleksiyonu var ki her kitap yorumunda kitapları okumuş kadar oluyorsunuz. Yazılarında samimi diliyle insanın okudukça okuyasını getiriyor. Blog yazılarını hiç sıkılmadan, keyifle okuyorum İlkay'ın.  Üstelik de vefalı bir blogger kendi yazılarına verdiği önem kadar sizin yazdıklarınıza da önem verir, yazdığım yazılardan yorumlarını eksik etmedi şimdiye kadar sağolsun vefalı kuzum benim. :) Ve cidden kaliteli yazarların kaliteli eserlerini okur, öyle boş kitap okumaz. Ne bileyim Jack London'lar, Marquez'ler falan. Üstelik eğlendirici hoş filmler, diziler arıyor da ne olsa diye kara kara düşünüyorsanız film ve dizi önerileri konusunda da İlkay'a güvenebilirsiniz. Şahsen ben öyle yapıyorum. Kısacası göz alıcı bir bloga sahip. İnanmıyorsanız tıklayıp kendi gözlerinizle görün. ;)

SADE VE DERİN
10)Sade Ve Derin - Deep Tone
   En sona bıraktım diye kızmayın. Bitiriş vuruşunu iyi yapmak istedim. Onu ve blogunu ve kitaplarını tanımayan yoktur heralde. Zaten biz bloggerlar birbirimizi keşfetmeden birçoğumuzu birbirimize kazandıran da işte tam bu bloggerımızdı. Öylesine cıvıl cıvıl, öylesine enerjik, öyle eğlenceli bir blogger ki sadece tek bir yazısını okumanız içinizdeki kara bulutların dağılması için yeterli. Üstelik oldukça insan canlısı. Tüm takipçilerini çok seviyor ve her birine verdiği değeri de açıkça gösteriyor. Eğlenceli, sempatik olduğu kadar da zekidir kendileri. Kalemi de kuvvetlidir. Öyle ki bir sürü kitabı var piyasada. Hemde "Deep Tone" takma adıyla. Gerçek kimliği gizemini koruyor hala. Coolluğunu yesinler. :D  Bloguna gelirsek öyle renkli ki, her şey var içinde. Bambaşka bir dünya gibi. Film önerileri, dizi önerileri, kitap önerileri, şarkı önerileri, blog önerileri ne ararsan var. Hepsini de kısa ve öz, okuyucuyu sıkmadan yazıyor. Zevkle takip edebiliyorsun. Ama şaşırmıyor değilim bazen bunca şeyi izlemeye, dinlemeye, okumaya, araştırmaya birde bunları yaparken kitap yazmaya nasıl fırsat buluyor, vakit yaratıyor diye. Çalışkan ve tutkulu olmak böyle bir şey herhalde. Tanıdığınız veya tanımadığınız diğer bloglarda neler olduğunu, ne etkinliklerin dolaştığını da bu blogdan öğrenebiliyorsunuz. Her blogu, her bloggerı onlara değer verip blogunda konuk ediyor, vefalı, tatlı bloggerımız. Takipçileriyle olan samimiyeti ve konuşmalarından sonra onu sevmemek elbette ki mümkün değil. Deep konusunda daha anlatacağım milyonlarca şey var ama susmayı ve sizi şuraya yönlendirmeyi tercih ediyorum. :)

   Şimdilik bu kadar. Bir sonraki öneri haftalarımızda yine blog ve blogger önerilerimize devam edeceğiz. Daha keşfedilmeyi bekleyen öyle güzel bloglar var ki. Şimdilik sadece 10 tanesini ele almak ile yetinebildik. (NOT: Sıralamanın bir önemi yoktur. Yukarıdaki tüm bloggerların yeri kalbimizde apayrı.) Beğendiğim bir şarkı ile de yazıyı sonlandırıyorum. Tüm bloggerlara gelsin. :) :)

69 yorum:

  1. Bazılarını takip ediyorum. Gerçekten değerli bloglar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyleler kesinlikle. Yorum için teşekkürler :)

      Sil
  2. Yaa çok teşekkür ederim, çok ama çok mutlu oldum :). Ne güzel yazmışsınız, çok sevindim. Aralarında bilmediklerim de var onlara da göz atacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindirebildikse ne mutlu bize canım. Mutlaka göz at hepsi çok cici bloglarddır :)

      Sil
  3. hepsine bakacağımm :) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum için teşekkür ederim sevgiyle kal :)

      Sil
  4. Şimdi şöyle oluyor İlkaycım haketmediğin hiçbirşey söylemedim blogun hakkında hepsini ve daha fazlasını hal ettiğini ikimizde çok iyi biliyoruz. Ve üstelik de blogunda resim bulamadım bende en son yazılarından birinden çarptığım resimi koyuverdim umarım kızmqmışsındır bana. Sende bitaneciksin :) :*

    YanıtlaSil
  5. O kadar mutlu oldum ki, son zamanlarda aldığım en güzel hediye bu oldu. Ne kadar teşekkür etsem az kalacak, efendim! Sağolun, varolun!...
    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu oldunuzsa, azıcık plsun yüreğinize dokunanildiysem ne mutlu bana efendim. Sizde sağolun varolun. Sevgilerimle :)

      Sil
  6. Ah sen nasıl bir insansın. Gözümden yaş geldi vallahi. Ayyy ne güzel şeyler yazmışsın benim için. Allah'ım ne diyeceğimi şaşırdım. Çok minnettar kaldım şimdi. Ben bunun altında kalmak istemem ama. Şu an sana kocaman sarılmak istedim <3<3<3

    Takip etmediğim iki blog var onları da hemen ziyaret ediyorum. Kocaman öpüyorum seni canım benim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yahu bu kadar sevinmen beni çok mutlu etti. Çok sevdiğim bir bloggersın seni yazmayacaktım sa kimi yazacaktım kii. Mahcup da ol diye yapmadım bende seni koccaman öpüyorum burdan kucak dolusu sevgiler gönderiyorum sanaaa :) 😍 <3

      Sil
    2. Sevinirim tabii. Öyle güzel sözler duymaya alışkın değilim. En azından her gün :)) Benim için çok kıymetliydi bu. Hiiiççç unutmam ben bunu <3

      Sil
    3. Sende bizim için kıymetlisin. Madem alışkın değilsin arada yaparız böyle güzellikler alıştırırız o halde :)

      Sil
    4. Canımmmm ❤️❤️❤️

      Sil
  7. Bana sürpriz oldu bu yazı :)) Çok teşekkür ederim :))Ayak küçük ayrıntılarda gizlidir ve mutluluk ise bulaşıcıdır.Benim bu mutluluğumun size de yansıması dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yansıyor yansımaz olur mu efendim. Çok saygıdeğer bir bloggersınız. Mutluluk da bulaşıcı dediğiniz gibi. Nı yüzden paylaşılmalı ki herkes mutlu olabilsin. Yorum için teşekkürler :)

      Sil
    2. Kelime hatası olmuş,yeni fark ettim.Hayat olacaktı ayak değil :)) Sizin gibi pırıl pırıl gençlerin de yolu açık olur inşallah.Sevgilerimle :))

      Sil
    3. Otomatik klavyeler yüzünden yorum yazarken bende çok kelime hatası yaparım malesef ki. Hayat demek istediğinizi anlamıştım ben zaten. Teşekkürler Allah hepimizin yolunu açık etsin inşallah. Sevgiyle kalın :)

      Sil
  8. O zaman olley o zaman çok sevindim kızmadığına. Mutlu ol umuyorum ki hep hep :)

    YanıtlaSil
  9. Bir çoğunu takip ediyor olmaktan mutluyum... Emeğinize sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim. Sevgiyle kalın...

      Sil
  10. Çoğunu takip ediyorum :) çok hoş bir liste olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hepsi de takip edilmesi gereken bloglardır. Yorum için teşekkürler :)

      Sil
  11. Bu tarz içtenlikle yazılmış yazıları seviyorum..Listede bir kaç blogcu arkadaşım var ama diğerlerini de en azından ziyaret etme şansı buldum..Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni bloglar kazandırabildiysem ne mutlu bana. Yorumunuz için teşekkür ederim :)

      Sil
  12. Ama çok tatlısınız :) Öyle güzel yorumlamışsınız ki duygulandım cidden ^^ Bütün duygu ve düşüncelerimiz karşılıklı blogcanlar iyki tanımışım sizi teşekkürler o güzel duygularınız için :) *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karşılıklı olması bizi çok mutlu eder elbetteki kuzucuk. İyiki bizde senin gibi tatlı bir bloggerı tanımışız. Sana da teşekkürler :) :*

      Sil
  13. Yalnız çok utandım ben, onlar nasıl cümleler! O tatlı düşünceleriniz için çok teşekkür ederim. Kendinize de haksızlık etmeyin, sizler de harika kitap kurtlarısınız ;) Sayenizde fantastik seriler hakkında bilgiler edinmiş oldum. Ayrıca kişisel yazılarınızı da ayrı seviyorum.

    Hala blogger sayfasını kullanmayı öğrenememiş biri olarak sayenizde Deeptone'un sayfasını bulabildim :D Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Utanma utanma. Utanma diye kelimelerin bazılarını sakındım bile. Yaxılarımızı blogumuxu seviyorsan ne mutlu bize. Yorumun için teşekkürler fıstık :)

      Sil
  14. sanırım hepsini takip ediyorum , yine de keyifli bir yazı , emeğinize sağlık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi de takip edilmeyi hak eden bloglar. Sana da bu yazıda mutlaka yer verecektim ama on tane olunca biraz sıkıntı oldu yazamadığıma çok üzüldüm mahcup oldum. Bir sonraki yazımda mutlaka baş köşede olacaksın :)

      Sil
    2. Mahçup olacak bir şey yok, teşekkürler düşünmen yeter . Ayrıca hemen her postu okuman ve yorum yapman çok kıymetli benim için

      Sil
    3. Çünkü senşn blogun da benim için kıymetli de ondan. :)

      Sil
  15. hımmm hepsi iyilermiş. sizin blog da bu listede olmalııı amaa. sanırım ilkay arkadaşı bilmiyodum. belle de bloguna bakmadan bilemedim. hepsi sevdiklerim valla bu listedee, listeyi yazanlar daa :) bi de river ile öneri'nin blogları sanat dergisi gibi sanki yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlkay da iyidir öneririm. Peri masalı gibi güpgüzel bşr blogu var. Belle ye de mutlaka bak tadı damağında kalır deepciğim. Bizde seni seviyoruz. Evet river ve öneri her konuda yazan geniş temalı bloggerlar. Hemde harika şeyler yazıyorlar. Teşekkürler Deep bazılarını senin sayende tanımış oldum :)

      Sil
  16. Yarın için hazırladığım blog yazısında sizlerden bahsettim.Bakalım beğenecek misiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy gerçekten mi?? Heyecan yaptım yahu merakla bekleyeceğim..Çok teşekkür ederiz yarını iple çekiyorum :)

      Sil
  17. Ikisi haric çogu severek takip ettigim bloglar. Digerlerine de bakacagim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka bakın derim gerçekten hepsi takip edilmeye değer oldukça kaliteli bloglardır.;)

      Sil
  18. Takip etmediklerim hiç duymadıklarım da varı; sayenizde onları da keşfetmiş oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vesile olabildimse ne mutlu bana efendim. Teşekkürler :)

      Sil
  19. Gazeteci arkadaşımız, deeptone, Hikaye kalpli İlknur, Mutlu Yaşam Yurdagül ve Belle...benim de severek takip ettiğim blogger arkadaşlarım. :) Diğer blogları da sayende öğrenmiş oldum teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek ne demek. Güzel bloglar kazandırabildiysem ne mutlu bana. Bende sayende diğer blpgggerlarımızın isimlerini öğrenmiş oldum teşekkürler :)

      Sil
  20. Sayenizde 3 blogdan daha haberim oldu. Diğerleri ile ilgili aynı fikirdeyim sizinle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O üç blogu kazandırabilmek de güzel. Teşekkürler yorum için..

      Sil
  21. Yanıtlar
    1. Bizde seviyoruz onları. Senide seviyoruz :)

      Sil
  22. Yazının başlığını gördüğümde "Acaba beni yazmışlar mıdır?" dedim. İlk sırada kendimi görünce çok sevindim. Çok teşekkür ederim kızlar. Siz de benim takip etmekten en çok zevk aldığım bloglardan birisiniz. Geç de olsa her yazınızı zevkle okuyorum.

    Listenizdeki birçok blogu takip ediyorum zaten. Etmediklerimi de inceliyorum hemen. Yazı için teşekkürler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek Şule ablacım siz listenin balını hak edecek kadar severek takip ettiğimiz tüm yazılarını okumaya çalıştığımız bir bloggersınız. Sizde bizi takip edip yorumlarınızı eksik etmediğiniz için teşekkür ederiz. Geç olsun ama güç olmasın sevgiyle kalın :)

      Sil
  23. riv ile öneri'ye ben şey diyom. sizin bloglar doktora tezi gibi yaniii :) baksana böyle bir blog daha var yaa. arrakis adlı kız arkadaşımızın blogu da aynı riv ve öneri gibi.

    https://extraterrestretierra.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha güzel tespit valla cidden öyleler. Hemencik bakıyorum Deep teşekkürler kocaman :)

      Sil
  24. gerçekten çok doğru bir konuya değindiniz. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  25. çok faydalı bir makale olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  26. Bazı resimler görünmüyor galiba
    Brunei

    YanıtlaSil
  27. bloğunuz gayet başarılı olmuş.elinize , emeğinize sağlık..

    parça eşya taşıma istanbul

    YanıtlaSil
  28. Şehirler arası nakliyat firmaları

    Günümüzde taşımacılık hizmetlerinde kalite standartlarını belirleyen çok önemli değişken faktörler söz konusudur. Özellikle de eşyaların yeni adreslerine güvenle taşınması, bu noktadaki en önemli hususu oluşturmaktadır. Bu neden ile de şehirlerarası nakliyat firmaları tarafından eşyaların güvenliğinin sağlanması noktasında sunulan hizmetler, en önemli kalite standardını oluşturmaktadır. Tüketicilerin şehirlerarası taşın

    YanıtlaSil
  29. Yeni bir hayata başlayanlar için nakliyat firmaları tüm taşınma işlemlerinde güvenilebilecek en önemli aşamaların başında

    YanıtlaSil
  30. Türkiye’de gelişen ekonomi ve şehirlerin kalkınması ile birlikte bir çok insan taşınarak yeni şehirlerde

    YanıtlaSil
  31. İçlerinde bildiğim bloglarda var bilmediklerimi de bilmek adına güzel bir öneri oldu:)

    YanıtlaSil
  32. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  33. Çok güzel bir liste olmuş benimde takip ettiklerim arasında ilk sırada https://www.azbuz.org/ var

    YanıtlaSil