19 Mart 2017 Pazar

Yazar Önerisi: Kemal Sayar | Öneri Atölyesi



  Herkese merhaba! Bu hafta Öneri Atölyesi bir gün rötarlı, kusurumuza bakmayın. Sümeyye de ben de yoğun olunca yazı yazamadık ne yazık ki, bugüne sapma yaptı. :)

  Bu hafta size benim çok sevdiğim bir yazardan bahsedeceğim; Kemal Sayar. Kendisi psikiyatrist doktor ve profesör, alanında uzman ve naif bir ruha sahip, insan sever. İşte yazar bu özelliklerini topluyor ve kendine has kalemi ile bize kitaplarını sunuyor.

  Ben Sayar'ı çok severim, blogda sık sık bahsettim, okumayı düşünen herkese de öneriyorum. Psikolojik bilgisi ile hayatın içinden şeylerden bizden biri gibi bahsediyor ve ben kendimi satırlarda kaybediyorum. Okurken bu kadar huzur bulduğum, zihnimin bu kadar rahatladığı başka yazar tanımıyorum. Bir çok sevdiğim yazarı okurken bu tarz hislere kapılıyorum ama Sayar'ın hissettirdikleri bir başka.

  Konuşmasını da aynı şekilde severim, iki söyleşisine katıldım ikisinde de mest oldum. Sümeyye ile katılmıştık birine ve oda benim gibi çok etkilenmişti. :)

  Çoğu yazar dolaylı yoldan etkiler ya da etkilenmemiz için bir kapı aralar, Sayar beni direk olarak etkileyen nadide yazarlardan, (onu okumaya başladıktan sonra hayata ve insana bakışım da çok değişti gerçekten), bu yüzden onu gördüğüm herkese önermeye çalışıyorum. Eğer bir gün Kemal Sayar'a yolunuz düşerse okumadan geçmemenizi tavsiye ederiz, sevgiler. :)

  Son olarak yazarı okumaya herhangi bir kitabından başlayabilirsiniz tabii ama Yavaşla adlı kitabı başlamak için en uygun kitaplarından biri. :)

12 yorum:

  1. Tamamdır, Yavaşla adlı kitabı not alındı. Önerileriniz hiç boş çıkmıyor ve hep bana hitap ediyor. Teşekkürler canlar ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana hitap edebiliyorsak ne mutlu. :) Güzel şeyler önermeye çalışıyoruz.
      Yavaşla gerçekten çok güzel kitaptır, hayatı ne kadar hızlı yaşadığımızdan ve neleri kaçırdığımızdan bahsediyor, insan ister istemez ne yapıyorum, nereye koşuyorum diyor. Umarım seversin. :)

      Sil
  2. Kemal Sayar benim de severek okuduğum yazarlar arasında. Güzel bir öneri olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kemal Sayar seven birini bulmak çok hoş. :) Teşekkür ederim. :)

      Sil
  3. Kızlar,yazılarınızı özlemişim valla :)

    YanıtlaSil
  4. okumadım daa dinlemedim deee. hımmm dikkate almalııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tv'de falan da çok sıkıyor, pek takip etmiyorum ama sık sık çıkıyor diye biliyorum. Kitapları çok güzel. :)

      Sil
  5. Çok severim Kemal Sayar ı hatta adını görünce bile mutlu oldum. Anlam dolu kitapları beni benden alıyor. Yavaşla kitabını not aldım bende, teşekkürler :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayar'ı sevmene çok sevindim, onu seven birini bulunca mutlu oluyorum. 😊 😊
      Kesinlikle insanı çok etkiliyor kitapları, çok güzeller. Yavaşla çok güzeldir, seveceğine eminim. :))

      Sil
  6. Evet, bu blogda yazarın kitap yorumlarını okuduğumu hatırlıyorum. Hatta sağ taraftaki etiketlere bakıyorum da blogda en çok adı geçen yazar oymuş. Madem önerdiniz o zaman Yavaşla'yı hemen okuma listeme ekliyorum. Benim de insanları anlamaya ihtiyacım var :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya ben sık sık bahsediyorum, blogda ismi baya geçmiş oldu. :D
      Bilmiyorum bu kitapları okuduktan sonra herkese farklı bakmaya başladım ben, insanları tam olarak anlamak mümkün değil ama oda insan ve benim gibi diyebilmeyi öğrendim, tamamen olmasa da. 😊
      Umarım seversin kitaplarını. 😊

      Sil