19 Mart 2017 Pazar

Keşke Ölse Dediğim 6 Karakter | Pazar 'lısı


  Bu sıralar Pazar 6'lısına hiç katılamadım, geçen hafta katılmaya çok kararlıydım ama gün içinde beklenmedik şeyler olunca geçen hafta da kaldı, en azından bu haftaya yetişebildim. :)

  Bu haftanın konusu; Keşke Ölse Dediğim 6 Karakter. Kitap okurken "keşke ölse şu, hiç sevmiyorum" hissine sık sık kapılıyoruz, ister istemez oluyor bu. :D Yazarken düşüneceğim, aklıma kimler gelir bilmiyorum ama altıdan çok karakter bulacağımı düşünüyorum. :D

1. Kralların Yolu - Sadeas
  Fırtına Işığı Arşivi en sevdiğim fantastik serilerden biridir, ikinci kitabını bitirdim henüz yorum yazamadım. İlk kitaptan beri Sadeas beni deli ediyor ve sık sık keşke ölse, ne zaman ölecek dedim durdum. Kötüler niye zor ölüyor ki. 😒

2.Buz ve Ateşin Şarkısı - Cercei
  Çoğumuz diziden ya da kitaptan biliriz, Cercesi en sinsi en sinir bozucu karakterlerden biridir. Kitaplara renk getiriyor doğru ama bir ölse fena rahatlayacağım. :D

3.Ateş Serisi - Dani
  Karen Marie Moning'in Ateş Serisi'ni çok severim ama oradaki Dani adlı karaktere katlanamıyorum. Kötü karakter falan değil ama fena ergen ve sinir bozucu. Ben o ölse isterken yazar onun için seri bile çıkarttı ya. O serinin de ilk kitabı Buz'u okummaya çalıştım geçen ve tahammül edemeyip ilk 50 sayfa da bıraktım. Karakter gerçekten dayanılmaz.

4.Nefes Serisi - Emma
  Bu kitabı unutmuştum bile ama şöyle hagi kitapları okumuşum diye bakarken rast gelince hatırladım. Tut Elimi, Benimle Kal serinin ilk iki kitabı ve ben bunları okumuştum. Serinin baş karakteri Emma o kadar sinir bozucu idi ki katlanamıyordum, bu durum ikinci kitapta kendini daha çok gösteriyor ve ben ikinci kitabı kendime eziyet etmek için okuduğumu hatırlıyorum, neden böyle bir şey yaptım biraz muammalı. :D Aslında kızdan çok yazarın kıza olan tutumundan nefret etmiştim ama olsun kız ölseymiş. :D Kitaba yaptığım yorumda burada; 
Barely Breathing (Breathing, #2)Barely Breathing by Rebecca Donovan
My rating: 1 of 5 stars

Nihayet bitti! Bitirmek için uğraş verdim ciddi ciddi, yarım bırakmayı sevmediğim için sonuna kadar geldim ama uğraşımın hiçbir şeye değmediğini gördüm. Normalde ilk kitabı beğenmezsem ikinciyi de okumam ama bunda bir beklentim vardı ilk kitabın sonundaki olayları nasıl devam ettirecek merak ediyordum ancak yazar oralara hiç değinmedi diyebilirim. Kitap Emma-annesi-annesinin sevgilisi üçgeninde geçti o kadar gereksiz ve birbirinin tekrarıydı ki bazen yanlışlıkla okuduğum sayfaları okuduğumu sanıyordum.
Yazarın Emma' ya karşı olan tutumu beni çıldırttı, sürekli bu kızın hayatında kötü olaylar oluyor hep kırıcı insanlar var ama bu kız ne yapsa da haklı, iyi! Hele Emma'nın o ağlamaları yok mu! Her şeye ağlaması beni çıldırttı. Ne olursa olsun kızın verdiği tepki aynı ve tepkiyi anlatırken kullandığı cümlelerde aynı, sürekli aynı şeyleri okumak kitabı daha katlanılmaz kılıyordu.
540 sayfa okudum ama toplasan 54 sayfalık olay yaşanmadı bence. Kitabı beğenemem biraz da ergenlere ve ergen aşıklara katılamamamdan sanırım. Ergen kızlar ve onların ağlamalarıyla sorunu olmayanlar için okunabilir.

View all my reviews




Biraz daha düşünsem daha çok karakter aklıma gelir eminim ama şimdilik dört taneyi hatırlayabildim. Bir dahaki Pazar 6'lısında görüşmek üzere dostlar, sağlıcakla kalın. :)

11 yorum:

  1. Ya ben sadece bir tane bulabildim :D Çok mu yufka yürekliyim acaba :D

    Kitaplarını okumadım (yakında başlamayı düşünüyorum) ama diziyi izlerken Cercei beni de sinir ediyordu. En çok da Tyriona davranışlarına uyuz oluyordum. Cidden keşke ölse...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki öylesindir, ben çok karaktere keşke ölse dedim de yazarken hatırlayamadım nedense. Mesela aynı seriden Theon'a sinir olurdum. :D

      Dizisini sevdiysen kitabına bayılırsın, kitapla dizi baya farklı gidiyor ama kitaplar çok güzel. Aynen bende sayfalarca Cercei'nin Tyrion'a karşı tutumuna deli oldum durdum. :D

      Sil
    2. Kitaplar tuğla gibi olduğu için başlamaya korkuyorum ya :D Ama inanıyorum ki bir başlasam devamı çorap söküğü gibi gelicek :D

      Sil
    3. Sorma, hemde öyle bir geliyor ki sonra niye bitirdim diyip duruyorsun; mesela ben. :D Ben seriyi bitireli baya oldu, uzun zaman niye hemen bitirdim ki diyip durdum, tadını çıkararak oku. :D

      Sil
  2. Bu karakterlerden hoşlanmıyorsan onlar için de işkence planları düşüneyim 😈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo bugün tam vahşi günün sanırım, işkence falan. :D Evet bunları hiç sevmiyorum ya, Sadeas ve Cercei için bolca işkence hazırlamanı isterim tabii. :)

      Sil
  3. Aynen öyle İlkaycım, kimilerini okurken küçük çaplı sinir krizleri geçirmeden yapamıyorum. :D

    YanıtlaSil
  4. hımmm bunları bilmiyoom :)

    YanıtlaSil
  5. Sadece Taht Oyunları'nı okudum ve Cercei seçimine katılıyorum. İnsanı sinire den kötülerden o, hayran bırakanlardan değil.

    YanıtlaSil